Webhelyünkön cookie-kat használunk annak érdekében, hogy az oldalak minél inkább lefedjék a felhasználói igényeket, illetve hogy a leginkább lényeges hirdetéseket jelenítsük meg. Az oldal használatával vagy a "Rendben" gombra történő kattintással hozzájárul a cookie-k alkalmazásához. A"Részletes info" linkre kattintva részletes leírást olvashat arról, hogyan használja a cookie-kat a Konraad webhely.

Vezetői Kontrolling

kialakítása és működtetése

A Sloan Management Review kutatása kimutatta, hogy

akár 5% árbevétel növekedés érhető el kizárólag azzal, hogy különböző értékesítési csatornákon más-más áron adjuk ugyanazt a terméket. És ez a vevőket nem zavarja.

Egy 600 milliós árbevételű cég esetében ez évi 30 millióval több tiszta profitot jelent


 

Mit nyerhet azzal, ha vezetői kontrollingot működtet

Mindenekelőtt, lényegesen több jövedelmet fog termelni, mert növeli az árbevételelt, miközben a költségek csökkennek.

Növekedés

De ezen túlmenően

...a vállalat gyorsabban növekszik és fent is tudja tartani a növekedését

...jobban tudja kezelni a váratlan körülményeket így erősebb lesz a piacon

...ami egyben azt eredményezi, hogy jóval többet fog érni a cég


Hogyan valósítható meg mindez a napi gyakorlatban

Elsősorban úgy, hogy megalapozottabb döntésekkel és az eredményesség nyomonkövetésével jobb teljesítményt hoz ki a vállalat összes területéből:

Látja, hogy melyik vevőtípus hozza a legnagyobb értéket a vállalat számára, ezért rájuk építi az értékesítési stratégiát

Látja melyik marketing eszköz és csatorna segíti leginkább az eladást, ezért arra költ, ami a leginkább hozza a bevételeket

Látja melyik terméktípus vagy szolgáltatás kör termel több és melyik kevesebb jövedelmet ezért priorizálni tud

Látni fogja az árazásban rejlő lehetőségeket ezért a meglévő vevőkörön is növelni tudja a bevételeket

Látja mik azok a tevékenységek, amiken változtatva értékes időt, pénzt és munkaerőt takaríthat meg

El tudja érni, hogy a beszállítók és alvállalkozók magas értéket adjanak kedvező áron. Időben látja, ha egy partnerváltással jobbsan jár.

Látja mit preferálnak a vevői. Mit ítélnek jónak és miben van hiányérzetük. Így a fejlesztések több lojális vevőt így több újravásárlást eredményeznek.

Optimalizálni tudja a készleteket. Tudja miből, mennyit érdemes tartani, mikor jött el az idő a "kisöprésre" és ezt milyen áron érdemes megtenni. Nem áll a pénze feleslegesen készletekben.


A Konraad támogatást ad

  • a megalapozottabb döntésekhez szükséges információk azonosításában
  • az információkat előállító vezetői kontrolling kialakításában, bevezetésében
  •  a hatékonyság és eredményesség folyamatos mérésben, stratégiai és operatív döntésekben
  • eseti elemzésekben, gazdaságossági és hatékonysági számításokban
  • változtatások végigvitelében, menedzselésben
  • üzleti modell és üzleti terv kidolgozásában
  •  

Amit mérünk, az javul

Peter F. Drucker