Webhelyünkön cookie-kat használunk annak érdekében, hogy az oldalak minél inkább lefedjék a felhasználói igényeket, illetve hogy a leginkább lényeges hirdetéseket jelenítsük meg. Az oldal használatával vagy a "Rendben" gombra történő kattintással hozzájárul a cookie-k alkalmazásához. A"Részletes info" linkre kattintva részletes leírást olvashat arról, hogyan használja a cookie-kat a Konraad webhely.

Vezetői kontrolling támogatás és felmérések

Fontos információk, amikből időben tudod, ha lépned kell

  • Kidolgozzuk mivel mérd, hogy rendben működik-e cég, vagy érdemes változtatnod valahol
  • Ha vezetői információs rendszer bevezetés előtt állsz, átbeszéljük mit és hogyan kérj a szolgáltatótól
  • De vezetői információs rendszer nélkül is megoldjuk, hogy megkapd az információkat, amikre a menedzsment döntéseid alapozhatod - bárhogyan is könyvelsz.
  • Testreszabott vevőelégedettség és vevőpreferencia felmérést végzünk, hogy lásd mivel növelhetnéd a forgalmat.
  • Felmérjük a mennyire motiváltak a munkatársak, mi növeli és mi csökkenti a motivációjukat. Ebből tudni fogod hogyan motiváld őket.
  • Megmérjük, mennyire működik optimálisan egy-egy kiválasztott terület. Látni fogod hol és hogyan érdemes fejleszteni.

Példa a vezetői kontrolling támogatásra

Egy napi fogyasztási cikkeket forgalmazó ügyfelem különböző partnereken keresztül értékesítette a termékeit. Az árakat egyedileg alkudták ki és az ügyfelem nem tudta megmondani, hogy melyik partnernél mennyi jövedelme képződik.

Egy törvényi szabályozás miatt jelentősen megnőttek a költségei, és tudni szerette volna melyik termékét hogyan árazza, hogy megmaradjon a jövedelmezőség.

Kidolgoztunk egy rendszert, amiből heti szinten látta, hogy melyik partnertől, melyik termékfajtából mennyi jövedelme keletkezik. Ezzel egyrészt látta, ha egy partner nem jövedelmező és "bele tudott ásni" hol megy el a haszon. Emellett az infók birtokában olcsóbb, belépő árakat tudott kialakítani egy-egy termékörben anélkül, hogy a jövedelme összességében csökkent volna.


Példa a felmérésre

IT vállalat szerette volna tudni, mi növeli és mi csökkenti az ügyfelei elköteleződését. Ehhez végeztünk egy interjúkon és kérdőíveken alapuló felmérést a kulcs ügyfelei körében. Megnéztük mik az ügyfelek preferenciái, melyik mennyire fontos és melyik mennyire teljesül.

A felmérésből kiderült, hogy mivel tudnak drasztikusan javítani az ügyfél elégedettségen anélkül, hogy az jelentős plusz ráfordításokkal járna. Láttuk azt is, hol fordítanak feleslegesen sok energiát arra, hogy az ügyfelek kedvében járjanak. Bónuszként megtudtuk, hogy milyen szolgáltatások vannak "rejtve" az ügyfelek előtt, amiről nem tudják, hogy azt is igénybe vehetnék.

EGYEZTESSÜNK EGY TALÁLKOZÓT, HOGY LÁSD, MIBEN TUDLAK SEGÍTENI
Foglalj most időpontot, hogy minél hamarabb eredményeket érj el.
Kérlek add meg a neved
Kérlek adj meg egy elérhetőséget
A megadott adatokat nem tároljuk, kizárólag a kapcsolatfelvételhez használjuk